miercuri, 4 septembrie 2013

Concurs cascaval Hochland pe www.hochland20deani.ro

"Hochland 20 de ani" - Concurs hochland20deani.ro

Concurs: Castiga 20 excursii in destinatia favorita din Europa sau alte 560 premii

Concursul are loc in perioada: 02 Septembrie 2013 - 27 Octombrie 2013 


Ce castigi:

20 x excursie in destinatia favorita din Europa, 560 x 2 premii la alegere dintre: camera foto compacta Canon + geanta/ iPod shuffle 2Gb/ casti Sony MDR-ZX600/ mixer vertical Philips HR1613/ aparat de gatit cu aburi Tefal VC1006/ espressor Delonghi/ GPS 5'' Serioux UrbanPilot Q550T2/ masina inghetata DE LONGHI IC8500/ set carti Jamie Oliver (3 carti)


Ce trebuie sa faci:
Achizitioneaza produsele Hochland participante la promotie si inscrie cat mai multe coduri alfanumerice de pe etichetele promotionale pe site-ului www.hochland20deani.ro + datele tale de contact.
Pentru mai multe detalii acceseaza regulamentul oficial.

Un comentariu:

  1. Am trimis codul si datele de contact, am ales cele 2 obiecte si am trimis dupa ce am bifat ca sunt de acord cu regulamentul si apoi cu informarea. S-a deschis o fereastra cu "INFO" si a ramas blocata pe ea. Apoi a revenit Regulamentul. Asadar, nu s-a respectat ce s-a scris, ca aflam imediat daca am castigat ceva sau nu.

    RăspundețiȘtergere